11150817_929789427065812_7690390256571347277_n

20% raw

Obtine ENERGIA, VITALITATEA & CLARITATEA de care ai nevoie pentru a-ti transforma VISELE in REALITATE!

20% RAW inseamna SANATATE & STARE DE BINE in doar 15 MINUTE PE ZI, cu un mic dejun ATIPIC, dar DELICIOS! Cu alte cuvinte …

* INSTRUCTIUNI pas cu pas
* LISTE de cumparaturi
* RETETE pentru fiecare zi a saptamanii
* RECOMANDARI din partea medicului nutritionist

transmise toate via e-mail, in fiecare sambata, astfel incat sa incepi saptamana cu toate informatiile si ingredientele necesare pentru a-ti pregati un smoothie verde in fiecare dimineata.

BONUS, Life Coach & Fondatorul Cafenelei cu Vise…citește mai departe

ANtioxidanti-in-legume-si-fructe-600x398

Viața în culori

Legumele și fructele sunt hrana de bază care menține celulele tinere și vitale. Prin marea lor bogatie de vitamine, minerale și fibre alimentare, ele sunt stimulente de prim ordin ale tranzitului intestinal, tranzit cu implicații esențiale atât în echilibrul somatic cât și în cel psihic. Este interesant faptul că legumele şi fructele sunt organizate ȋn diferite categorii după culoarea acestora și beneficiile pe care le oferă.

Culoarea roşie

Fuctele şi legumele ce fac parte din această categorie oferă organismului o serie de fitonutrienţi, vitamine şi antioxidanţi. Aceste tipuri de fructe şi legume sunt eficiente pentru combaterea diferitor tipuri de cancer şi a bolilor cardiovasculare. Totodată, aceste legume şi fructe sunt recomandate pentru a menţine sănătatea aparatului vizual, digestiv şi urinar. Culoarea roşie se regăseşte ȋn legume şi fructe precum roşii, ridichi, căpşuni, rodii, pepene roşu sau guava.…citește mai departe

coconuts_kesu_shutterstockmed

Energia alimentelor

Pentru menţinerea unei sănătăţi optime, nu este suficient numeri caloriile consumate zilnic. La fiecare masă, organismul poate beneficia de energia dată de alimente sau poateconsuma energie pentru a descompune hrana. Fiecare persoană este unică, de aceea satisfacerea necesarului nutritional şi energetic trebuie personalizat. Nu există o reţetă general valabilă, de aceea repet de fiecare dată: acordăţi timp pentru a te cunoaşte, pentru a te îngriji, pentru a te trata cu respect şi iubire.

1.Mănâncă conştient
Încearcă ţi dai seama ce ţii de regulă în cămară. Sunt rafturile pline de pungi cu chips-uri sau cu alimente prelucrate? Sunt îndesate în congelator pachete cu pizza pepperoni? Frigiderul este încărcat până la refuz cu legume proaspete şi nu găseşti în ele pui, peşte şi nici un fel de carne? Întreabăte cum de ai ajuns capeţi obiceiurile respective decumpărare / de mâncat? Au toate acestea la bază ceea ce-ţi serveau părinţii la masă, sau ceea ce-ţi interziceau mănânci? În copilărie, ai făcut crize la cumpărături, încercând impui ce voiai ţi se cumpere? Ai ţinut cure de slăbire până la obsesie? Sau ai avut un program dezordonat? Mai gândeştete dacă te simţi mai bine sau mai rău după ce mănânciacele produse. Dacă ţii un regim special, în ce fel îţi este afectat nivelul energetic? Preocupăte nu numai de gustul alimentelor, ci şi de modul în care îţi afectează starea desănătate.

2.Mănâncă pentru a primi energie
Aceasta ar trebui fie diviza programului tău alimentar. Un motiv mai important decât gustul mâncării, sau orice fel de teorii legate de dietă, ar trebui fie energia pe care omănânci prin alimente. Indiferent ce ai pune în gură, uităte la energometru, cu alte cuvinte, verifică ce alimente te hrănesc cu adevărat şi care îţi scad / cresc nivelul energetic.

…citește mai departe

woman with healthy food

Secretul sănătății și siluetei dorite

Corpul nostru este cel mai de preț cadou pe care îl primim când venim pe lume. Din prima de zi de viața avem un organism perfect, care știe să descompună hrana și să asimileze proteinele, lipidele, glucidele, vitaminele și mineralele astfel încât să putem funcționa la potențialul maxim.

Însă în același mod în care nici o zi nu este la fel cu o alta și corpul nostru este într-o permanentă evoluție. Nu suntem aceiași care eram la 5 ani, nici la 14 ani sau la 25 de ani.

Alegerile ne aparțin în totalitate, iar importanța și grija pe care le acordăm propriei persoane se pot vedea și în prezent, dar în special se vor reflecta asupra calității și numărului de ani petrecuți pe Pământ.

Începeți printr-un prim pas care vă va crește remarcabil nivelul de energie: mâncând o dată la 3 ore este cea mai importantă schimbare pe care o poți face dietei tale!

Mese mici și bogate în nutrienți.

…citește mai departe

weight-watchers-food-journal

Importanța jurnalului alimentar

Jurnalul alimentar conține o descriere a tot ce bei și ce mănânci, cu orele și cantitățile aproximative, cât și fecvența, durata și tipul de mișcare practicat. Este, în opinia mea, cel mai puternic instrument de evaluare si control al dietei. În plus, reprezintă și un element puternic de (auto)motivare pe termen mediu și lung.

Beneficiile jurnalului alimentar?

Cei mai mulți dintre noi știm deja ce alimente ne apropie de scopul nostru (și e bine să le regăsim cât mai des în jurnal) dar și alimentele care ne îndepartează de el (ar trebui sa fie apariții mai rare).

Jurnalul alimentar este un factor major în automotivare. Știind că vei nota alimentele, crește conștiința și apare sentimentul responsabilității. Jurnalul te ajuta să faci alegerile corecte chiar și înainte de a te așeza la masa. Apoi, când trece un timp și jurnalul arată bine, se întărește motivarea pentru a continua.…citește mai departe